Shop Mobile More Submit  Join Login
Snowy adventure by Whiluna Snowy adventure by Whiluna
Waaah so proud of this! :iconiloveitplz:

I felt like drawing a Frozzyyy!!!! :la:
So this is a little gift for the wonderful :iconafrozenheart: <3

Why is Froz carrying chinchillas?Thats a long story:
I wanted to draw Froz how she is jumping in snow,when the sketch was done something told me to put chinchillas on her back.While I was drawing this I was thinking about what if this whole thing would be a video game!! :D
The game would be about Frozy´s adventures while she is saving chinchillas from hunters in the Alps xD In each level Froz needs to find and save the chinchillas,and in some bonus leves she turns into her Berserk form and she needs to fight with huners!Also if she collects cristals in hidden places she can buy accessories in the Alpine store xD Yep!Thats it!
I even made the cover of the game: [link] x3 (I do not owe the logos on the picture)

Also,the creepy chin on Frozy´s tail is Mischeeeee!!!!! :"D

Hope you like it! :heart:
Add a Comment:
 
:iconmistyfoxyyy:
Mistyfoxyyy Featured By Owner Jul 3, 2015  New Deviant Hobbyist Artist
the one on  the tail


Clap
lol thats so cute Love :happybounce: :) (Smile) :D (Big Grin) =P (Razz) Clap Nod Giggle Meow :3 
Reply
:iconliamrayjr:
liamrayjr Featured By Owner Mar 23, 2015
HOW LONG DOES THIS TAKE!!!!!!! dance Can not comprehend.
Reply
:iconmad-tile-4432:
Mad-Tile-4432 Featured By Owner Aug 28, 2014  Hobbyist General Artist
CUTEcuteCUTEcuteCUTEcuteCUTE!
Reply
:iconahhura:
Ahhura Featured By Owner Jul 15, 2014  Hobbyist Digital Artist
ahhhaha this is so light hearted and fun :la:
Those mountains are incredible! Lovely to see a fun drawing that still has effort in it.
Reply
:iconthymosophie:
ThymoSophie Featured By Owner Feb 27, 2014  Hobbyist Traditional Artist
I would like to play this game. It sounds great and I like beautiful tiger :D
Reply
:iconhiddenlions:
HiddenLions Featured By Owner Sep 5, 2013  Hobbyist General Artist
Don't know how. XD But I just saw this, and lawl I love he chins! They look so adorable!!!!


Reply
:iconkianawolf:
KianaWolf Featured By Owner Aug 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
rawwwr x33
Reply
:iconzahkiin:
Zahkiin Featured By Owner Jul 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
Adorable! :heart:
Reply
:iconhydrogica:
Hydrogica Featured By Owner Jun 20, 2013  Professional Digital Artist
this makes me so happy <3
Reply
:iconalthegreathanpanda:
AltheGreatHanpanda Featured By Owner Jun 16, 2013  Hobbyist
I like the lil mouse on the tail
Reply
:iconemilywiseman2020:
emilywiseman2020 Featured By Owner May 19, 2013  Student Artist
crying of happiness
Reply
:iconturnipberry:
turnipBerry Featured By Owner May 9, 2013  Hobbyist General Artist
I love the texture, and the colors are fantastic!!
Reply
:iconsimona22:
SIMONA22 Featured By Owner Apr 18, 2013
I really love your art! its so real yet cartoony in some way. keep it up!
Reply
:iconjonyrichardson:
JonyRichardson Featured By Owner Mar 26, 2013  Professional General Artist
Haha :D
Reply
:iconlonley-dragon:
lonley-dragon Featured By Owner Jan 9, 2013
amazing!!!
Reply
:icongoncalolandeira:
GoncaloLandeira Featured By Owner Jan 5, 2013
epic !!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconxstitchthesewoundsx:
XStitchTheseWoundsX Featured By Owner Dec 30, 2012   Digital Artist
Youre an AMAZING artist :iconlaplz:
Reply
:iconsimona22:
SIMONA22 Featured By Owner Dec 23, 2012
epic!
Reply
:iconwhiluna:
Whiluna Featured By Owner Dec 23, 2012   Digital Artist
Thank you very much! :la:
Reply
:iconaaloka:
Aaloka Featured By Owner Dec 3, 2012  Hobbyist General Artist
Amazing! :wow: :love:
Reply
:icontoxicangell:
ToxicAngell Featured By Owner Nov 19, 2012
Mischee.. :'DD Je tááák krásny!! :3 :la: .. trochu asi bojí ale to bude ok :'D
Reply
:iconwhiluna:
Whiluna Featured By Owner Nov 23, 2012   Digital Artist
Haha jaj :D dikes <3
Reply
:iconbecci888:
Becci888 Featured By Owner Nov 13, 2012  Hobbyist
awesome... ^^
Reply
:iconkopaa:
Kopaa Featured By Owner Nov 9, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Haha, this is so cute. ^^
And I would love to play that game. xD
Reply
:iconlonlyantelope:
LonlyAntelope Featured By Owner Nov 9, 2012  Hobbyist General Artist
Haha ^^
cute ^^
I like your art :)
this pic is sooooo beautiful! *-*
Reply
:iconnekoyasha12:
Nekoyasha12 Featured By Owner Nov 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
OMG!! You have made my day! And it's only 5:40AM! XD
My chinchilla's runnin' about in my room, and when he jumped up on my shoulder and looked at the scream... I swear! I've never heard him chatter(bitch XD) so much in his life!!
I couldn't tell if he approved or was pissed, but this certainly made my day!
Beautiful picture! ^w^
....that poor chinny... He's going to be needing some extra TLC after that ordeal. >w<
Reply
:iconwhiluna:
Whiluna Featured By Owner Nov 10, 2012   Digital Artist
Hahaha omg reallyy??? :"D
Lol thank you very much!
Reply
:iconazzacanth:
azzacanth Featured By Owner Nov 6, 2012  Hobbyist
pssst, you may be thinking of the andes rather than the alps ;)
Reply
:iconnaturegirl57:
naturegirl57 Featured By Owner Nov 4, 2012
do more of this!!!
Reply
:icontreachirani:
Treachirani Featured By Owner Nov 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconshaplz:! OMG, cute pic is cute! :iconspazhugplz: OMG, me wanna hug chinchillas!!!
Reply
:iconarnieliaguard:
ArnieliaGuard Featured By Owner Nov 2, 2012  Student General Artist
AWWW THIS IS SO CUUUUTE ^^
Reply
:iconlunapallida:
lunapallida Featured By Owner Nov 2, 2012  Hobbyist General Artist
O.O
Reply
:iconhlaorith:
Hlaorith Featured By Owner Nov 1, 2012  Student Digital Artist
Ermahgerd! This is adorable. xD Not to mention beautiful. Great job. <3
Reply
:icon4ntidote:
4ntidote Featured By Owner Nov 1, 2012  Hobbyist General Artist
Aww that"s super cute :D
Reply
:iconblueycrawford:
BlueyCrawford Featured By Owner Nov 1, 2012  Student Digital Artist
<sub<aww, this is so great! :Dlove snow, and winter. and cats... <3 C:
Reply
:iconkamilionheart:
KamiLionheart Featured By Owner Nov 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
Froz Bus xD
Reply
:iconwhiluna:
Whiluna Featured By Owner Nov 2, 2012   Digital Artist
Yeah xD
Reply
:iconvenvatio:
VenvaTio Featured By Owner Oct 31, 2012  Hobbyist Traditional Artist
XDD ! Froz is awesome ! amazing and wonderful art :la:
Reply
:iconwhiluna:
Whiluna Featured By Owner Oct 31, 2012   Digital Artist
Thank you! :D
Reply
:iconpandafuntime:
PandaFunTime Featured By Owner Oct 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
Lol I just saw the lion had chinchillas on it's back! I have one but I never really see any drawings with them in it.
Mine looks like the one hanging from it's tail.XD.
Reply
:iconkitarawolf:
kitarawolf Featured By Owner Oct 28, 2012  Professional Interface Designer
omfg THIS IS SO FIRGGIN ADORABLE, SO CUTE!
sorry for yelling...but just so..Cute and I love the expression of the little uhh creature on the tail!
Reply
:iconwhiluna:
Whiluna Featured By Owner Oct 28, 2012   Digital Artist
Haha thanks so much! :D
Reply
:iconkitarawolf:
kitarawolf Featured By Owner Oct 28, 2012  Professional Interface Designer
yw!!83
Reply
:iconredd-wulf:
Redd-wulf Featured By Owner Oct 28, 2012  Professional General Artist
This. Is. Adorable.
Reply
:iconbubblyblackbird:
BubblyBlackbird Featured By Owner Oct 28, 2012  Student General Artist
Oh my EVERYTING this is BEAUTIFUL!

The lighting is phenomenal...the color scheme breathtaking...the pose fantastic, really conveying motion...and the expressions are ADORABLE! I cannot get enough of this!!! :iconlaplz:
Reply
:iconpoketard19:
poketard19 Featured By Owner Oct 27, 2012  Hobbyist Traditional Artist
It looks awesome!
Reply
:icondarthrhoadie:
DarthRhoadie Featured By Owner Oct 27, 2012  Hobbyist General Artist
cute/ awesome cover!
Reply
:iconwhiluna:
Whiluna Featured By Owner Oct 27, 2012   Digital Artist
Thanks :D
Reply
:iconkohu-arts:
kohu-arts Featured By Owner Oct 27, 2012
lol, I can totally see Froz saving all the chinchillas. xD This is adorable, Mischee! Awesome pose and omg I want a chinchilla now, those TAILS.

... and I love the Mischee-chin on Froz's tail, LOL.
Reply
:iconwhiluna:
Whiluna Featured By Owner Oct 27, 2012   Digital Artist
Haha thanks so much Kohu! :la:
Yeah chins are awesome xD <333

Yup! :D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 26, 2012
Image Size
3.4 MB
Resolution
2800×1680
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
11,669 (2 today)
Favourites
1,036 (who?)
Comments
130
Downloads
120
×