Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
April 6, 2013
Image Size
2.2 MB
Resolution
2400×1600
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
17,206 (3 today)
Favourites
1,590 (who?)
Comments
139
Downloads
91
×
Babysitter by Whiluna Babysitter by Whiluna
Yes!Lion King art because I want to! :D

Im not pleased with this because its ugly not my best work oh well... xD
I canīt draw cubs xD Plus the perspective of the rock is quite impossible compared to the characters...
But I like this picture <3333 I did everything to make it look like a screenshot,thats why its a bit pixeled if you zoom in.

Simba: Everything I see here is gonna by mine and only MINE!Im gonna be the greatest king ever haha!!!!
Scar: ...hope nobody can see me with these little monsters -.-
Nala: Gosh heīs beautiful!

Lol that was just my damn idea XD HEY! You could post your own ideas of whats happening on the pic/what are the characrers thinking about! I wanna see what did you have in mind when you saw the pic :D
___________________________________________________________________________________
So Mufasa has gone somewhere so he wanted Scar to watch out for Simba.Of course Simba took his best friend,Nala too.Scar was sleeping in a shade on a rock when they came.Simba run by and jumped on Scars head while yelling "UNCLE SCAAAAAR!!!!!!" ,Scar almost jumped out of his skin,after he calmed down and shouted Simbaīs head off he looked at Nala.She was just sitting there and watching.Than Simba told to go somewhere,where they can play.While they were walking down the rock Scar saw that the little lioness is walking around his front legs and sheīs looking at him.Scar tried to smile a bit than looked away again...


Thats it,hope you like it!
And if you have anything against this pic that go away and donīt leave rude comments.Thanks!


Characters (c) Disney
Art (c) me
Do NOT use,trace,copy,repost,do whatever!!!RESPECT THE ARTIST!!!!
Add a Comment:
 
:iconkorrontea:
Korrontea Featured By Owner Aug 11, 2014
I agree with her. Scar is handsome
Reply
:icondawgie-dawg:
DAWGIE-DAWG Featured By Owner Dec 30, 2013
awesome!
Reply
:icondemonlovers:
demonlovers Featured By Owner Dec 12, 2013
amazing job
Reply
:iconlilmewty:
lilmewty Featured By Owner Oct 3, 2013  Hobbyist Artist
I love Scar's face in this! And then little Nala's look of awe.
Reply
:iconiwarinjones:
IwarinJones Featured By Owner Aug 28, 2013  Hobbyist
It is great, I really like Scars face. I must laughed with Nalas reaction "Gosh, he's beautiful" ^^
Reply
:iconhunter305414:
hunter305414 Featured By Owner Jul 25, 2013
Lol, you must like the scar nala coupling my friend! I'm not a fan of it myself but hey, that's just me. But anyway this picture is wonderfully made. The detail is epic. I thought I was looking at the movie for a second. Awesome job!
Reply
:iconwhiluna:
Whiluna Featured By Owner Jul 29, 2013   Digital Artist
I do,I also like the Scar x Sarafina pairing ^^
Thank you very much
Reply
:iconwolfpawsteps:
WolfPawsteps Featured By Owner Jun 21, 2013  Hobbyist Writer
Oh, I was thinking Scar was like "why do I always end up watching the brats?"
Reply
:iconwhiluna:
Whiluna Featured By Owner Jun 22, 2013   Digital Artist
Lol XD
Reply
:iconljsraksha:
ljsraksha Featured By Owner Jun 10, 2013  Hobbyist Artist
this is very nice, I love the mention of scars possible softer side
Reply
Add a Comment: